Balbebem Gecen kış küçüktü astronot kullandi, bu kış cok hareketli yürüme döneminde mont alicam ben. Atronot iyi ama mont daha kullanışlı
Xkimbilirkim Balbebem aynen benmkide yürüme dönemnde yürümeye başlarsa zorluk çıkarablr ki benm kızım küçükken astoronotu sevmemşti ama gerçi ben olsm bende sevmzdm baya kalın pofuduk bişey almştm😂 o yüzden sever mi sevmez mi emin olamıyrm
Ltprknn Xkimbilirkim ediyor ama siz ikili takımlara bakin hem içiniz rahat eder onlar da çok iyi içi polarli olanlari da var
Xkimbilirkim Zlm dün bakındım bişey yoktu e bebektede astronot vardı sadece bekleyelm bir kaç hafta daha
Zlm Xkimbilirkim bizim burdakilerde bir sürü mont var renk renk olanlardan kalmamış olabilir sizin baktığınız e bebekte çıktılar çünkü tükenmiştir belki
Dyldrm @Xkimbilirkim bence 9 aya kadar astronot olabilir ama o aylardan sonra hareketli olduklarından kullanışlı olmuyor mont daha iyi bir tercih olur hem içi yünlü kalın pantolona alırsınız öylede soğuktan koruyabilirsiniz bu arada biraz büyük alın derim tam beden almayın aldıklarınızı. Çünkü çok çabuk büyüyorlar birde kışın kat kat giyinince hareket özgürlükleri kısıtlanıyor
Xkimbilirkim Dyldrm öyle uaparım artk hem üşümesn hem rahat olsun.ya zaten her aldığımı büyük alıyorm dün takım aldım kızım 1 yaşında ben 3 4 yaş aldım üst fena olmadı altı baya uzun geldi gülmekten eşim artk büyük almayı yasakladı🤣
Xkimbilirkim Barlasb10 küçükken daha kolaydı ya🤣 arabasında battaniye örtsende yeterdi şimdi tam bir kaos
AgentMom Xkimbilirkim bence mont. Kışın zaten çok dışarı çıkılmıyor. Çıkarsakta bebek sıcak sevmiyor. Ben mont aldım
elifineylulu Xkimbilirkim Gecen kış 6 aylıktı mont almıştım çok rahat etti şuan 13 aylık bu sene de 1 buçuk yaşında felan olacak yine mont alırım tam hareketleneceği zamana denk geliyor çünkü astronotla rahat edemez diye düşünüyorum
Mom622626 Xkimbilirkim evet yeni yürüdüklerinde rahat olmuyor o yüzdende giymek istemiyorlar. İki yaşta sorun olmuyor.
elifineylulu Xkimbilirkim aynen canım o yüzden mont almayı düşünüyor çok soğuk olursa da altına külotlu çorap giydirmeyi veya içi pamuklu pantolonlardan almayı düşünüyorum
HeartShapedGlasses Xkimbilirkim benimkide 11 aylık henüz yürümüyor ama yürürse rahat edemez diye normal mont aldım
S_x_w Xkimbilirkim ilk 2 çocuğuma astronot aldım kar yağan bir şehirdeyiz ve çokta rahat etmişlerdi ama yürüyorlardı baya baya..kızım 16 aylık falandı mesela..şimdi bebeğim daha küçük olacak ama ona da astronot alacağım
demir1717 Hygge Hm den indirimde almıştım shell pantolon diye geçiyordu. Yağmurluk pantolonu yazınca da bir sürü marka çeşit çıkıyor. Balıkçı pantolunu gibi düşünün omuzdan askılı, bele kadar sudan kardan koruyor.
kahvekokusuu Xkimbilirkim ben geçen kış almıştım yürüyene kadar cok rahat ettik ama biz bebek arabasi kullanmiyorduk hep kanguru kullaniyorduk mart ayinda 9 aylıkken yürümeye başlayınca rahat edemedi içinde yürümesi zor oluyordu muhtemelen kışın yürür senin bebiş de rahat edemez🤗