noluyoya MucizeKalbim evet canım şimdi hastanedeyiz fitil verdiler kan aldılar idrar vercez bekliyoruz ama ateşi düşüyo
noluyoya Yagmuralmila hala bi iniyo bi çıkıyo saat 1 de calpol vermiştim az önce tekrar verdim 37.7 38 civarında ateşi
noluyoya Yagmuralmila temz ama 1 hafta önce 4 ay kontrolüne götürdüğümde kulağında akıntı çıkmıştı damla kullanıyoruz onun için dün gece söyledim damlaya devam et dedi acaba ondan olur mu ama düne kadar ateş yapmıypdu
Yagmuralmila noluyoya bı bekle biraz daha 5 saatte bir ateş düşürücü ver 38 bucugu geçmezse bekle olur mu bide kaç ml veriyorsun ilacı
Aslancikli noluyoya bizde ptesi olduk 4 ay asisini . 3 gun surer atesi dedi . Calpol veriyorum ciktikca .
Tugbapoyraz noluyoya 1 çay kaşığı az oalabilir bende dün asi yaptirdim calpol ver dedi ne kadar vericem sormayı unuttum internetten baktım 2.5 ml 2 3 aylıklar için yazıyordu 3 çay kaşığına denk geliyo nerdeyse atesi de 36.7 den yukarı çıkmadı
Yagmuralmila noluyoya 7 kilo için az verdiğin senin bir tatlı kaşığı rahat vermen lazım yani 2.5 ml kadar