Tugbapoyraz noluyoya 1 çay kaşığı az oalabilir bende dün asi yaptirdim calpol ver dedi ne kadar vericem sormayı unuttum internetten baktım 2.5 ml 2 3 aylıklar için yazıyordu 3 çay kaşığına denk geliyo nerdeyse atesi de 36.7 den yukarı çıkmadı
Yagmuralmila noluyoya 7 kilo için az verdiğin senin bir tatlı kaşığı rahat vermen lazım yani 2.5 ml kadar
noluyoya Yagmuralmila ama Dr neden 1 çay kaşığı dediki gerçi 2.ay aşısında da 1 çay kaşığı demişti ay bu doktor beni delirticekkkk. 1 buçuk saat önce ayaklarına limon suyu sürdüm çoraplarını giydirdim hemen yarım saat sonta düştü şuan baya iyi bakalım inşallah yükselmez
Hale007 noluyoya bizde 2. Ay rota aşısı olduk birgun sonra bebegımde ıshal ateş oldu allahım nu nasıl bir aşı ya çocuğum sıvı yapıyor resmen ilk defa böyle birsey oluyor.calpol verdık anca 3. Verişimde azcık düşer gibi oldu aglıycam sinirimden 😩😩😩😩😩😩
noluyoya Yagmuralmila ama 4. Ay aşısı olmadan muayene etti o zaman sordum hatta ben ne sıklıkla vereyim diye
Yagmuralmila noluyoya yani Dr ne dediğini hatırlamaz ne sıklıkla olduğunu söyler geçer.. şimdi sana şöyle anlatayım.. 10 kilo bebeğe 5 ml veriliyor.. 5 kilo bebeğe 2 buçuk verilmesi gerekiyor.. işte 7 kilo bebeğe oranlarsank 3.5 ml vermen gerekir aslında
Yagmuralmila noluyoya şükür .. valla sonunda ya çok geçmiş olsun .. yarın bizimde menenjit aşımız var bakalım 😊
MucizeKalbim noluyoya aklim kalmıştı girip bakamadım size Limon genelde ise yarar ısrarla yapmak lazım ateş olunca. Cok gecmis olsun
noluyoya Yagmuralmila Allah yardımcın olsun inşallah kolay atlatırsın canım. Bu arada eczanelerde artık fitil satılmıyprmuş sadece devlet kendi kulanıyomus bilgin olsun
Yagmuralmila noluyoya ben hiç fitil kullanmadım zaten cnm .. sadece ateşi olursa kilosuna göre parol veriyordum.. onun dışında hiç ilaç almadık
noluyoya Yagmuralmila bende artık evde bulundururum dedim sözde ama satmıyolarmış sağlık olsun. Calpol devam bişey olursa