noluyoya ateş 6 aydan küçük bebeklerde çok daha tehlikeli. Düşünce uyuyun ama alarm kurun yarım saate bir saate bir kontrol edin bence. Benim kızım 20 aylık ateşi var bu gece bende nöbetteyim, üstünde sadece bezi var camları açtım duş aldirdim parol verdim 37.1 e düştü 36.4 olana kadar uyumam