S08m Mom9870 bunu bende biliyorum bi hadis var da merakettim sordum yiyen var mi varsa sonucu ne oldu diye
S08m Mom9870 valla ordaki tartisma da bayanlar yazmis da sordum sadece meraketmek sormak bilimsel acidan da normal olarak da sanirim kotu degil
S08m GoGirl evet o da oyle hamilelikte saglikli stressiz bi surec herseyin guzel olmasina neden sanirim
Birprensesannesiii3850 S08m 😂ailemde kimsenin yanaginda gamzesi yok benim dudagimin ustunde var bi tane
S08m MerveAlaca67 ohh mis tutmus sizde de bi hadis varda ayva yiyince cocuklar güzel oluyomus diye meraktan sordum bende
Bebegimm1 S08m ayva hic yemedim ne hamilelikde ne de normal hayatta oglumun gamzesi var yanls hatirlamiyorsam peygamber efendimiz ayva yemenin faydali oldugunu soylemis
sheesyelllow S08m o kadar çok yedimki gamzeli olsun diye değil canım çok istediği için yedim oğlumun tek yanağında,çenesinde ellerinde dirseginde gamzesi var ayva gibi sarı tüylü ve çok güzel bı bebek yolda yanımızdan masallah diyerek geçiyorlar 🧿🧿🧿
idilolo S08m öyle mi oluyormuş? Ben ilk 3 ay bol bol yedim midem çok bulanıyordu çünkü. Evet bebeğim sarışın mavi gözlü, değişir mi bilmem ama.
S08m idilolo oyle duydum ilk aylarda yuz sekil aliyo ya ailede var mi belki kiziniz aileden birinede cekmis olabilir