Nkht2705 Birranneee34 yani sağlığı yerindeyse gercekten kilo alsın diye uğraşma,çevrendeki ay cok zayıf diyenleri duyma.Ben yapamadım zamanında,ikinci oğlum da akıllandım ama.Çocuğuna yeme demek,yesin diye arkasında koşturmaktan cok daha zor ve üzücü malesef
OzgeOzkan Birranneee34 3600 doğmasına rağmen 1 yaşında 8 kgcivari idi . İyi gelişmiş bence yine de. Ama bir kansayımı yaptırmakta fayda var.
Singlemom Birranneee34 kahvaltı sevmiyo bi tek onun dışında meyvesini yemeğini yer ama kendimize yapıyoruz bi şekilde büyücekler inş
Yamacimm Birranneee34 ona mutlaka baktır biz 6 aydan itibaren demir depolarının dolmaması ile uğraştık kan ilacını da kabul etmedi siyah üzüm dut kurusu ile hallettik çok şükür 🙏 en düşüğü olsun inan sağlığı yerinde olsun pütürlü yedirmek için uğraşacağına sebzeleri parmak şeklinde haşlayıp vermeyi denesin belki kendi yemek daha çok hoşuna gider
Pembebeyzmavi molimoli birebir benim kızım ve beslenme düzeni🤦🏼♀️ Tabii benimki haşlanmış yumurtada yemiyor yumurta hiç birtürlü yemiyor
molimoli Pembebeyzmavi benimkide her zaman yemez haşlanmış ama yiyebildigini gördüm pütürlü yiyebilme açısından bnde sabahları bulamaç yapıyorum ya farketmiyi öyle en azından vitamin aliyo keşke tek tek yese ama malesef🤷
Bsrsyy94 Birranneee34 belki bulamaç tarzı yemek istemiyordur bebeğiniz? Benim kızım benim vermemdense veya kaşıkla yemektense elleriyle kendi kendine ısırarak daha çok keyf alıyor. Karadut özü biraz sanki iştah açıyor onu deneyebilirsiniz ama bence ondan önce beslenme şeklinizi değiştirin
1Sinem Birranneee34 Instagram’da hastalanmayancocuk sayfasını takip etmenizi öneririm çok güzel bilgiler veriyor. Et yemeyen bebekler için kıymayı haşlayın robottan geçirin ve porsiyonlayip buzluğa atın her gun yemeklerine bir tane koyun hiç farkına varmadan yiyorlar demişti. İsterseniz bir de öyle deneyin haftada iki üç kez en az et yemesi gerekiyormuş çünkü bebeklerin 😊
Noname21 Birranneee34 canım Pütürlu yemiyorsa ve sende zorluyorsan o yuzden reddediyor olabilir. Yavaş yavaş alistir. Mesela eger makarna seviyorsa makarnayı semizotu ve ispanaktan sos yapip robottan parçalı olacak şekilde geçirip verebilirsin en azından yer diye düşünüyorum. Eninde sonunda yiyecek sıkıntı yapma ara öğünlerde hep parmak yumuşak meyveler ver bir süre sonra alışacak. Mesela armut verebilirsin çok rahat yer. İştah icin keçiboynuzu ve karadut oozu nü oneriyorlar
Kalimbanne Birranneee34 siz yine parmak şeklinde gıda yapıp verin önüne oynar oynar yer elbet salatalık falan gözlem altında olsun yine benim oğlum 1 yaşına kadar hiçbir şey yemedi sadece emdi b12si düşük çıktı kan değerlerine baktırdınız mı
kutgun Birranneee34 aynı durumdayım doktor bize polivit ilaç yazmıştı bitmek üzere ama faydası var mı derseniz ben iştahının açıldığını göremedim sürekli mama içmek istiyor
FatosToprakDeniz Birranneee34 kiloya çok takılmayın bence. Benim kızım 25 aylık 10 kilo. Herseyi yer ama çok hareketli. Sorun Pütürlü yememesi. Bulamac yedirmek sağlıklı değil. Eline verin bazı gıdaları kendisi yerse belki heveslenir.
52_58_52 1yenianne hmmm empati diyorsun sen yaptin mi kiz hic biliyo musun bana pek biliyomususn gibi gelmiyo 🤪
52_58_52 Sunlight bende zaten o amacla yazmistim eger insancil bir yorum alsa idim bir kac fikir akstcektim lakin ben insancil cevap alamiyorsam neden vereyim bu bir ikincisi ikinci yorumumda da kadina zatem soyledim
Sunlight 52_58_52 ikinci yorumunuzu görmedim dikkat etmemiş olabilirim. Ama ilk başta böyle yazıp karşınızdakini mi ölçüyorsunuz nasıl tepki vericek diye. Aynı yorumda yazsaydınız mesela benim bebeğim yiyor ben bu şekilde alıştırdım vs diye inanın ortada üzülüp kırılıcak bi durum olmazdı. Karşımızdaki bi anne çünkü ve gayet üzgündür bebeğinin durumundan🙏🏻
52_58_52 Sunlight oncelikle onu soyledim ikinci yorumumda ben her ay 1 kilo almasi gerektigni biliyorum o sekilde hesapladim vs vs diye aslinda gayet insanca bir yorum yaptim oradan bana duzgun bir karsilik gelmedi eger gelse idi bende hanimefendiye gayet usluplu fikir verebilirdim belki deneseydi bebegi yiyebilirdi. Amac elbette “ayy benim bebegim bu ayda bu kiloda senin ki bu hahah” olabilir mi ben hic bir zaman kiloya dahi takilmadim kilo saglik demek degildir. Saglikli ise kilosu onemli degil hanimefendinin postuna ilk yorumu yaparken aayy acaba benimki mi cok kilolu dusuncesi ile yazdim farkli bir amac veya zihniyetle nasil yazabilirim ki bebegin kilosu ile hava atma diyenler oldu bebegimin kilosu ile neden hava atayim mantikli dusununce bunun havalik bir yani var mi bebege kilo aldirmak bir basari midir ki nedir yani gelen lincler o kadar sacma ki onlara size verdigim gibi cevapta vermiyorum cunku siz teşekkür ederim duzgun karsilik verdiniz bende size o sekilde veriyorum.