Birranneee34 Merhaba🌸 Her bebek 1 yaşında doğum kilosunun 3 katına ulaşması lazım normal sınırlarda kabul edilmesi için. Sizin bebeğiniz doğum kilosuna göre çok da düşük değil aslında şuan, olması gerekenden yaklaşık 700 gram az sadece. Şimdi öncelikle iştah açılması için önerilerim. Keçiboynuzu özü, nutrigen üzüm şurubu, balık yağı takviyesi bunlar iştahında düzelme yapıcaktır. Pütürlü yeme konusunda en başından beri hiç mi vermediniz? Verirken nasıl başladınız hangi gıdayı pütürlü verdiniz ve yemedi mi, öğürdü mü? Gibi. Öğürme olayı bebeklerde kendilerini korumak için oluşturdukları bi refleks. Boğaza yabancı cisim kaçması durumlarında önemli o yüzden. Pütürlü gıda için söylediklerimi yaparsanız alışıcaktır. Mesela bulamaç verirken blender yapıyorsanız eğer. Örnek veriyorum irmik ve muz olsun. İrmiği pişirip muzu çatalla ezerek verin ve günden güne daha iri bırakın yavaş yavaş ilerleyin. Yani yönteminiz blendersa eğer önce onu yavaş yavaş bırakmayı deneyin. Çatalla ezerek yiyebildiği aşamada çorbalarına şehriye katmaya başlayın. Mesela eline makarna verin hem oynasın hem ısırmaya çalışsın. Ekmek verin. Başta öğürür belki boğazına takılır o yüzden yanında olun gözlemleyin panik yapmayın. Üstelemeden yavaş yavaş adım adım ilerleyin. Mutlaka alışıcaktır🤗 bi doktorun sözü var çok hoşuma gider. Siz hiç püre yiyen yetişkin gördünüz mü diye. Yani kim alışmadı ki sizin bebeğiniz de alışmasın😍🌸