Birranneee34 büyük oğlum,2,810 doğdu,1 yasında 8 kiloydu.Bana gore cok zayıftı tabi,doktorumuz sadece tahlillerini yaptırdı cok sükür hersey normal cıkınca da gayet sağlıklı kilo sağlık demek değildir dedi.Oğlum da aynen pütürlü yiyemiyor coğu seyi püre kıvamında tüketiyordu(zaten her yaptığım şeyin en fazla yarısını zorla yerdi)Gelgelim oğlum şimdi 9 yasında ve biz kilo verebilmek için diyet yapıyoruzzz😔