gezentianne bir de 7 plus ı olup da kızı bu 7 plus I balkondan aşağı düşürenler var 😵💫😵💫 benim gibi.. kılıfsız kullanayım biraz da şuna bak ne kadar güzel, incecik derdim, en sevdiğim rengini almıştı eşim öğretmenler gününün birinde.. sonra da amaaan hele çocuklar küçükler daha, az büyüsünler de çıkarırım kılıfı, çok düşürüyorlar derdimmmm kiii gözümün önünde balkondan aşağı uçtu, 6. Kattan 😟😖😒😊. Napıyım olacakla, öleceğe çare yok derler.. şimdi de 11 aldım mor renkli, daha üst modeli ama benim aklım hep gold 7 plus ımda kaldı içindeki 4 bin küsür foto ve onlarca tarifim ile gömülen..