ozgeefem yok ya ne alacaksınızda ? Ben hızlı şarj İçin 21V orjinal şarj adaptörü aldım 200 TL ye
kaliteli bi kılıf aldım ekran filmi 150 TL idi galiba kılıfcı Komşum olunca hediye etti, tamam bitti işte başka bişey almadım , zaten telefon kırılmaması İçin ekstra sağlam telefonunun özelliklerinden biri de bu , foto önemliyse direk 12 pro max alın pişman olmazsınız özellikle gold rengi çok şık , 20 bine gelmez yani n11 de kampanya oluyor takip edin ben 15650 ye aldım , hatta faturayı da tanıdık bi firmaya kestirirseniz kdv sini de alırsınız yaklaşık 3 bin lira da ordan kar edersiniz 😅 tabi hepsini vermeyi kabul ederlerse ,