ozgeefem 2 hafta önce 11 aldım. 12 ye göre 11 in şarjı çok daha iyiymiş, kullananlar öyle diyor. Benimki de mesela 2 gün rahat gidiyor şarjı çok kullandığım halde. Bundan önce 6s vardı, 6 sene kullandım. Bi 6-7 sene gider heralde bu da. En başta pahalı gibi geliyor insana ama 6-7 sene hiç donmadan etmeden kullanınca insan iyi ki almışım diyor.