Busraveece canim dorduncu ay ayağından önce bizim 2 ay 25 günlükken başlayıp 1 hafta süren atagimiz oldu bence buna odaklan 😁😊 biz 4. Aya gireceğiz ve 4 günden barınarak içindeyiz ve kaldı 31 gunumuz ve sıkıntılı geçiyor kızım uysal biriydi fakat şuan kudurmuş vaziyette anlamsız ağlamalar kucakta dahi durmamalar tabi sizin bebeginiz güzel atlatabilir 🤩