Busraveece dahası olmaz inşallah. Yüzde yüz değilse de epey rahatlarsın. En azından tuvalete gitmeye yemek yemeye vaktin olur 😅😅 ben oğlumu ilk 2 buçuk ay bıraksam 24 saat ağlardı. Hemde ugunarak. Ben yavrumu ağlarken ölecek sanırdım 😢 öyle bi ağlama. Hatırlamak bile istemiyorum