Aycaelifdfne Busraveece kesinlikle oyle bn ilk kizimdan cok cektim ama smdi cok sukur ikinci cok rhat
Kubracosaar Kızım tam 4 aylık fakat atakların en dibini yaşıyoruz uyumak istemiyo resmen uykudan ağlıyo ama uyumak yok direnmeye devam bi ağlıyo ki bi şeyi var sanırsın hiç vi şeyden mutlu olmuyo oyuncaklar bile ilgisini çekmiyo çok zormuş ne kadar sürer acaba
Incidemir Busraveece bizim sanirim 2 gun net surdu 13 saat kesintisiz aglama ile hastanelik olduk daglara taslari suan iyi 4 ay 2 gunluguz 2 gun vucudu yoruldu baya sanirim ki artik uyuyo kiz bebek oluncada o ses biraz daha tiz cikiyor en son dun sabah esim işe kosarak gidiyordu🤣🤣🤣🤣
Busraveece Incidemir hahahah benimki de kız aynı anlattığınız gibi bir ağlıyor kalabalık ortamda herkes dönüp bakıyor o ses bundan mı diye 😂 iyi kısa sürmüş o da güzel ❤️
Busu48 Busraveece Beş ayligiz sakin geçirdik sadece bi kaç kere sebepsiz ağlaması oldu harici bişey yoktu