Beyziikoo benim bebeğim emmiyor sagarak besliyorum. Bu nedenle pratik olması lazım, biberon kapağını çıkarttıktan sonra içindeki 3 aparatı sök yika kurut tak olayları benim için zahmetli, lansinohunda bir süre sonra silikon ucu genisliyor diyorlar ama bilmiyorum. Birde benim bebeğim çok hızlı içiyor bi nebze yavaşlar.mi dedik ama yapısına bağlı demek ki :) biberonla ilgisiz