Bireylulmeselesi02 Beyziikoo ilk bir ay verdim onda sonra başka biberon tutmadılar 🥰ben hala emziriyorum canım mama takviyesi sadece 1 ay verdim sütüm yetti çok şükür☺️
Beyziikoo Bireylulmeselesi02 Kız niye yazıyorsun o zaman emziriyorsun ne güzel ahaha 😄😄 Ya paketledikleri için uçlarını göremiyorum malesef ama internette güzel duruyor 😏
Bireylulmeselesi02 Beyziikoo kullandım ama ondan yazmak istedim sonra onları suluk olarak kullandım ondan canım🥰
Beyziikoo Ayazmom1 Ay bende bunu merak ediyorduumm ya eğik ya dedim kullanışı nasıl acaba diye memnun musunuz kaç aylık bebeğiniz 🤭🤭
Beyziikoo ElifOkay Wee babynin ucu çok dik ama internetten baktım evdeki de öyle bir tane kızımın boğazına kaçıyor
Eminelif20 Beyziikoo Mama biberonu istiyorsan Canım benim Kuzum 10.ayını bitirecek nasipse hala Avent Philips İ kullanıyorum camlı olanını. Su biberonu da var oda Pembe Avent in. Avent candır ❤️
Beyziikoo Eminelif20 Evet mama biberonu istiyorum aventi ilk zaman kullandık beğenmiştim yine alabilirim yani evladiyelik 😄😄
Nuduu Beyziikoo bizimki 1 yasinda bende 240 lik aldim ama hic kullanmadik ek gida alinca o kadar mama icmiyorki yada benimki mi bi oyle
Beyziikoo Nuduu Ben de onu düşündüm işte ek gıda da az mı içer çok mu bilemedim ama olsun ya zarar gelmez yani tutabilirse büyüğü
Labrinth Nuduu benim oğlumda gün içinde içmiyor gece kalkınca içiyor o yüzden hafif olması önemli diye düşündüm