Günaydın anneleeerrr 🥳
Kızım şükürler olsun ki 5 aylık oluyor sadece mama alıyor şu an kullandığım biberonun eskidiğini düşünüyorum.
Avent vardı kaynatırken unutup yaktım, Mamajo vardı aldığımız sıkıntılı çıktı sanırım hep akıttı kızımın üzerine.
Cam başka marka aldım deliği büyük geldi yutamıyor kızım 🤦🏻♀️
Kızımın mamasına kıvamlaştırıcı koyuyorum mama su gibi olmuyor bunu da dikkate alarak bana önerebileceğiniz kaliteli biberon hangisi?