Ece123 kizimdan bahsetmissinz sanki.erken yurudu erken konustu.18 aylikken 3 kelimeli cumleri vardi.2, 2,5 yaslarinda kendi kendine harfleri resmetmeye basladi.birlestirip anlamsizca yazilar yaziyodu.once her cocugun yaptigi bisey diye dusunduk sonra sonra her yaptigi resmin altina konusuyolar gibi ( karikatur misali) yazmaya basladi.hic uzerine gitmedim cunku erken oldugunu okuduklarimdan biliyorum.3 yasinda yoktu daha saat dokuzu bes gece yi ezberlemisti.ve bildigi en az 10 sarki vardi..onun icin gunluk tutmusum yoksa hatirlayamazdim.iyiki .inanin suan 2 yasinda oglumla kiyas yapinca sasiriyorrum.ben kizimin o potansiyelini surekli eglnebilecegi aktivitelere yonelttim. resimde ck ck iyiydi.yasina gore harika resimler cizer hala.anaokulundayken ogretmeni bizi tebrik etmisti kizimin bazi seyleri okuyabildigi ni farketmis oda.halbuki ogretmedik ogrenmeye merakli ve ck acik.suan 2 sinifa gidiyo sinifin yildiz cocuklarindan.bildiklerinden hic sikilmadi ben bunlari biliyorum zaten demedi.yada cocuktan cocuga degisen bir durum olabilir.