Ece123 büyük çocuğum çok sıkıntı yaşadı ilkokulda bu durumdan, ben zaten biliyorum neden gidiyorum sıkılıyorum hatta bir ara kendini soyutladı diğer arkadaşlarından ben her şeyi biliyorum onlar hiç birşey bilmiyor öğretmeni bile sorgular hale gelmişti kendini üstün görmeye başlamıştı çok zorlandık ebeveynleri olarak. Keşke bilmeseydi dedik kendimize sağolsun pedagog bir dostumuz bize yardımcı olmuştu o dönem onunla iletişim kurarak birebir seanslar ile. Onun diğer çocuklardan bir farkı olmadığının bilginin hep daha fazlasına ihtiyaç olduğunun öğretmenin hep daha fazlasını ona vereceği gibi görüşmeler ile aşmıştık.