Aizat buselidunya ay canım inanamiyorum bugun aglama krizine girmedi yoksa ıkınarak aglardi akşamları, heralde azalmaya başladı
Aizat Yazannesi1 evet massajla kolay çıkartiyor , her uyuandıgında yapiyorum massajı hiçte ihmal etmiyorum , çıkartiyor ama gine 10 dk sonra mız mız
BurcAk Havuza soktum bol bol çok rahatlatıyor şişme havuz öneririm bir de c şekline getirip tuvalete tuttuk biz baya rahatlardı
Aizat BurcAk dun baby spaya goturdum girer girmez gazını çıkartti , haftada 1-2 kez gotumeyıde duşunuyoruz , ama dediginiz gibi daha mantıkli eve havuz almak ,
BurcAk Aizat dıyet önermiyorlar kilo alımında sıkıntı yoksa ya da kakada kan yoksa normalde katı diyetle çocul rahat edebüliyor ama ben bir Gastroenteroloji doktoru ile görüştüm ek gıdada çok sıkıntı yasarsın dedi az yiyorum sut ürünlerini ama sut yoğurt tuketmiyorum pişmiş tercih et ollmadı swimava aldım ben boyun simidi ile sokuyorum 3-4 spa parasına evde haftada 3 giriyordu
Aizat BurcAk kakada kan gorunmiyor , kilo alimi çok iyi canım , alerjik doktoro gittik test istedi hemşire yanliş test yaptı benegime solunum testi 🤦🏻♀️ Haftaya gelin dedi , ama tam sonuç verdbilirmi onuda bilmiyoruz
yaseanne1 Ek gıdaya geçince geçti 6. Ayda. Emeklemeye de başlamasıyla.. Hala arada yediklerinden dolayı gazı olduğu oluyor. 14 aylık 🤓
Sareeninannesi Aizat 7 ay 2 gün gaz sancımız hat safhada geçmedi kıvranıyor sabaha kdr gaz çıkarıyor ümidim 3 ayında geçmesiydi ama maalesef kolik bir bebek olunca aşırıda gaz olunca böyle bir durum kaçınılmaz oldu dilerim çabuk geçer bizim doktor 1 yaşına kdr anca rahatlar ama 4 yaşına kdr gazlı bebekleride gördüm diyo anne baba olarak bizdede aşırı gaz mevcut kolay kolay geçecek gibi durmuyor çok yoruldum😞