Aizat rica ederim canım 💐 uç gün sonra 7 aylık olacak Allah nasip ederse, ek gıda da zaten çok iyi gitmiyor yemek istemiyor aç kalmasın diye biraz zorluyorum yesin diye, su içmiyor denecek kadar az içiyor daha çok emmek istiyor bol bol emziriyorum 😶🌫️ Bu arada şurubu icirdim uyumadan evvel şuan bi sıkıntı yok ıkınmadan sesiz sessiz uyuyor önceki gecelere nazaran daha rahat uyuduğundan beri, belki şurubun bir tık etkisi olmuş olabilir 🤷♀️