Yazannesi1 çok sagol canım , inşallah butun bebeklerin gazı tez zamanda geçsin 🤲🏻, çok zor canım hem anneye hem Bebege, çaresiz kaliyorum bazen , kendi kendime diyorum şukur ciddi bir hastalık degil diye rahatlıyorum , heralde azalmaya başladı bugun aglama krizine girmedi ama zor uyuttum .