Beş gün sonra 7 aylık olacak hala gazlı hala mızmız gazı yüzünden, geceleri osuramıyor diye hırçınlaşıyor 😂 oysa ki benimde umudum 3.ayında hafiflesin 5.ayda tamamen bitsin de gaz derdimiz bitmişken diş derdimiz başlasın ☺️ Şimdi hem gaz hem diş yoruyor 😶🌫️