matmazeliingunlugu Ezgivebebegi daha önceden emmek için uyanmıyordu geceleri ac kalıyor diye korkuyirdum şimdi habire ayaktayız. 🤦♀️🙄 inşallah diş yüzündendir. 😬
Ezgivebebegi matmazeliingunlugu inşallah ve bizde birgün kesintisiz uyuruz birde büyüdükçe zorlaşır diyip iyice modumu düşüren çok insan var benim daha ilk çocuğum o yüzden bilemiyorum
Teemo07 Ezgivebebegi hiç bilmiyorum 1 aydır böyleyiz. Ne kadar içerse içsin yine belli saatlerde uyanıyor ve içiyor 30 da olsa 60 da olsa.. 6 uyanmayı tamamlayınca da komple kalkıyor
Ezgivebebegi Miraycannnn ayy aynısı ya nasıl böyle oluyor zamane bebekleri hep mi aynı anlayamadım gitti analarımız bizimle böyle ilgilenmediklerini söylüyorlar🤷♀️
Teemo07 yeni4747 çok yıpratıcı olmaya basladı artık ya. Saat 8 bucukta yattı o zamandan beri 2 kez beslenmek için uyandı bile..
Mom05273 Ezgivebebegi vallaha aynıyız ya 5-6 gibi uyanması sıklaşınca alıyorum meme eme eme uyutyom yoksa ben mahvolcam uyksuzlktan
BurcuBrc 6 ay 8 günlük oldu kızım daha yeni yeni uzun uykuya başladı sayılır uyku gerilemesi 5. Ay ayağı derk n mahvolduk biz 😭
yeni4747 Teemo07 yıpratıcı diye düşünüp canınızı sıkmayın☺️ Ben büyüdü süt ihtiyacı arttı herhalde deyipsonra yavrum aç kalmasın amanın tabiki de saat başı uyanacak diyip kendimi tatmin ediyorum 😂
Teemo07 yeni4747 gece hiç uyumadım neredeyse pertim valla. 7 kez kalktı sıpa. Döne döne bir hal oldu bende tutcam diye 🤦🏻♀️😁
Ezgivebebegi yeni4747 sizinki de avuntu ama moralinizi düzeltmede işe yarıyorsa böyle düşünün 😃 bende birgün uyuyacak diye avunuyorum her gece bir ümit yatıyoruz ama düzelmiyor hatta dün gece 3.5 ta uyandı ve gülücük atmaya başladı baya oturduk gündüz gibi😂
yeni4747 Teemo07 ben ne kadar zahmetli olsa da Yanımda yatırmıyorum 10 dk bile uyucaksam rahat uyumalıyım o da bende :)
Teemo07 yeni4747 biz suan evimizden uzaktayız mecburuz beraber yatmaya 🤦🏻♀️tek kişilik yatakta birlikte yatıyoruz mecbur.
Ezgivebebegi yeni4747 bende öyle her gece istikrarlı bir şekilde yatağına yatırıyorum sadece sabah 5 ten sonra yanıma alıyorum ki çok erken uyanmasın oda bazen işe yarıyor