Teemo07 yeni4747 biz suan evimizden uzaktayız mecburuz beraber yatmaya 🤦🏻♀️tek kişilik yatakta birlikte yatıyoruz mecbur.
Ezgivebebegi yeni4747 sizinki de avuntu ama moralinizi düzeltmede işe yarıyorsa böyle düşünün 😃 bende birgün uyuyacak diye avunuyorum her gece bir ümit yatıyoruz ama düzelmiyor hatta dün gece 3.5 ta uyandı ve gülücük atmaya başladı baya oturduk gündüz gibi😂
Ezgivebebegi yeni4747 bende öyle her gece istikrarlı bir şekilde yatağına yatırıyorum sadece sabah 5 ten sonra yanıma alıyorum ki çok erken uyanmasın oda bazen işe yarıyor
Mintrik08 Ezgivebebegi ah ah atak döneminin bitmesine son 7 diyor ama zerre inancım kalmadı. 3 aylıkken çalışmaya başladım 2 aydır zombi gibi ise gidiyorum 🥲
Ezgivebebegi Mintrik08 bende evden çalışıyorum naptığımın farkında değilim uykular haram oldu vücut artık dinlenmen lazım diyor ama nerde🤷♀️