Merhabalar bebeğim 4 ay bir haftalık atak dönemine girdiğinden beri gece uykuda 9-10 kez uyanıyor her gece sabır çekiyorum her seferinde kendime geçecek sabret diyorum ama bunu bir tek ben mi yaşıyorum sizlerde de oldumu nasıl geçti ya valla kafayı yiyecem bebeğime yansıtmamaya çalışıyorum onu her uyandığında emziriyorum öpüyorum kokluyorum ama bittim artık yani uykusuz her gece.