Bu postu bende açmıştım iyi denk geldi 😂 bende uyku tulumu araştırıyorum canım lcw almam herkes terletiyor dedi ebebekte varmış bir kız yazmış üşüşüyor bacakları çok soguk diye iki marka buldum woolnat diye birde monde.bebe ama çok pahalı araştırdığım kadarı ile en iyisi monde.bebe hem uzun sürede giyiyormuş aslında bir kere alıcaksın bütün kış giyecek hani ucuz alıp çocuğu terletip üşütmektense 🙄 eşimi ikna edersem almak istiyorum ama daha uygun ve kaliteli bulursan yaz lütfen