Momm12 evinizin sıcaklığına uygun alırsanız sorun olacağını sanmıyorum her bebeğin bünyesi bir değil tabi. Mesela evimizin sıcaklığına göre içine birşey giydirmeye gerek yok gözüküyordu üzerinde bulunan etikette ama ben atlet giydiriyordum hiç terlemedi kışı çok rahat çıktık 3 6 ay arasını kullanmıştım geçen yıl şimdi de 12 18 ay aldım kombiyi yakana kadar uyurken giydireceğim