lilosbebek Sedakcby Benim kızımın beşinci ayda kapandı düzenli baş çevresi ölçüldü çok şükür bir sıkıntı yok
Sedakcby Nursenaaa büyümeye devam ediyorsa sıkıntı yoktur ozaman olsun 😊 bingildak kapandıktan sonramı böyle duraklama veya geç büyüme oluyo baş cevresinde
Nursenaaa Sedakcby benim bebeğimin kalbi durdu oksijensiz kaldı beyin hasar aldı.oyuzden böyle ama dogdugunda da 32cmdi baş çevresi.suan oturma yok dik durma yok dönme yok oyuncağa uzanma yok sol taraf hasarlı olduğu için biraz.
Sedakcby Nursenaaa ya öyle miii. Allahım.. Çok cok geçmiş olsun allahım şifalar versin inşallah. Ne dicegimi bilemedim Rabbım şifalar versin… Doğum esnasında yani müdahale sırasında geç kalinmislik varmıydı peki hemen müdahale edilmis miydi acaba
Sedakcby Nursenaaa ooff. Şuan öyle kötü oldum ki. Allahım kimseyi evladiyla sınamasın. Çok geçmiş olsun tekrar yani allah yardımcınız olsun. Tedavi görüyo mu peki yani fizik tedavi falan caresi olan bişey mi
Nursenaaa Sedakcby Genetik diyorlar genetik test yaptırdık sarılık vardı şekeri dusmus kalbi durmus olabilri diyorlar.bircok sebebi var doktorlardan bilemiyor ki
Doctorr Sedakcby baş çevresi takibi yaptırın mutlaka, kemikler üst üste bindiğinde kapanmış gibi olabiliyor
Vanilya Sedakcby Doktorlar normal dediyse endişe etmeyin. Zaten en erken 2 ay en geç 2 yaş deniyor. Baş çevresi takibi de iyi. Hiçbir sorun yok. Takılmayın.
Sedakcby Vanilya sağolun. Yazılanlar içimi az da olsa rahatlatıyor. İnşallah hayırlı geçiririz bu süreci
asliuyar Sedakcby arkadaşım 6 ayda normal zaten. Benim çocuğum 3 aylık kapanmaya başladı. Sen neye üzülüyorsun ben anlamadım 🤷🏼♀️
Sedakcby asliuyar 12 18 ayda kapanması normaldir. Öncesi de suturlar kaoanmadigi sürece normal kabul ediliyor ama bu aylarda kapanması beklenmez normalde işte
asliuyar Sedakcby 3-18 ay arası çocuğun gelişimine göre normal diye biliyorum. Çocuğum 3 aylık ama iri bir bebek olduğu içün kafası 41 cm. Kapanmaya başladı. Sağlığı yerinde olsun da çocuktan çocuğa fark ediyor illa ki. Dr normal diyorsa takılma sen.
Sedakcby Nursenaaa sarıligi ağır mı geçmişti peki. Benim bebeğimin de sarıligi çok ağır geçmişti. 50 gün sürdü uzamış sarılık oldu yani
Nursenaaa Sedakcby Ne 50 günü dgdu 2gun sonra bilrubin 10mus kalbi durduğunda sariliktanmi bilmiyorum artık