Sedakcby merhaba içinizi az da olsa rahatlatmaya geldim benim bebeğimin 2 ay aşısında ebe dedi kapanmış diye sonra hemen doktorumuza gittik her ay baş çevresi ölçümü var doktorum böle hastasının çok olduğunu herhangi bir problem olmadığını kapanmanın yanında kafa ölçümü yaptığımız da büyümüyorsa problem olacağını bir kaç tahlil yaptırmamız gerektiğini söyledi ama çok şükür 4 ay 18 günlük bir sıkımtı yok her ay kontrolümüz var bir çizelgemiz var doktorumuz da takip ediliyor genel de hamilelikte enfeksiyon geçirip antibiyotik mahruz kalan anneler de görüyoruz dedi ve bende bebeğime 2 aylık hamileyken enfeksiyondan hem idrar hem kan da hastane de yatmıştım ama bir problem olmadı bu zaman kadar içiniz rahat olsun Allah’a emanetler bişi olmaz Allah’ın izniyle sağlıkla büyütün 🤗🤗