Arkdaşlar daha önceden de yazmıştım bingildagi baya küçüldü diye. Cuma günkü doktor kontrolumuz de artık kapandığını öğrendik çok kötü oldum. Erken kapanan varmı bebeğinin. Bide sanki bebeğimin alnında hafif bi kemik çıkıntısi var gibi. Hareketleri bakışları göz kontağı maşallah gaytt iyi baş çevresi de 43 buçuk cm doktor normal diyor ama zamanla allah korusun bişey olur mu😭