ipekk05 Evet canım biberon kullandım meme reddi yaşamadım ama kızım zate doğduğundan beri 5 ay sol göğsümü emmedi 6 . ayda sol göğsümü de emmeye başladı biberonu direk attım. Ama sütüm çok şükür hiç azalmadı çünkü sürekli sol göğsümü sürekli sağdım gece gündüz . Sol göğsümü o reddettikce ben umudumu yitirmedim sürekli vermeye uğraştım en sonunda aldı. Pes etme memeni sürekli vermeye çalış