NurayKaan MuMuBu lansinoh philips avent bütün biberonlar var canım ben hiç biberon almadım arkadaşım hediye almış ama emzirmek istiyorum meme reddi yaşamak istemiyorum 😔
NurayKaan NilAsyaMom bugün sağdım baya ama o kadar sağmayacağım ön sütü sağacağım sadece teşekkür ederim 🙏
NurayKaan Zehra-123 bugün bu söylediklerinizi denedim bundan sonra da tazyik devam ettikce böyle ilerleyeceğim 🌸
NurayKaan busrasilra14 biberon tabiki doğru değil kimse önermiyor fakat kısa zaman sonra işe başlayacağım onu da düşünüyorum 😔
Sevdalianne NurayKaan adacayi icen birinin sut kesildiğini okumustum bir yorumda. Araştırın öncelikle
NurayKaan Sevdalianne aynen söylediğim gibi öncelikle araştırayım demiştim doktor yememem içmemem gereken besinlerin listesini vermişti ona da bir bakayım🙂
mom726272 NurayKaan önden sağım yapıp ver bende de hiperlaktasyon var bebeğe sert meme verme asla önden sağ yumuşat, kalanı ver.
mom726272 NurayKaan sert bırakma mastit olursun Allah korusun ben öyle bıraktım ilk günler de gözümü hastanede açtım
MeteY Hatcik benimkide biberon alıyor memeyi alıştırmaya çalışıyorum almıyor birde süt sağıp veriyordum elektrikli pompa ile o bozuldu şimdi napcam ben çok aç kalınca alır mı memeyi
mom726272 NurayKaan genelde tek bir meme mastit olur en büyüğü, en çok sert olanı hangisiyse onu gece kalkıp sağ gerekirse içinde yumru yumru şeyler olmasına izin verme
Urazkom NurayKaan Bende öyleydim. Sürekli emzirdim sağdıktan sonra. Yani yarım saatte 1 saatte bir emzirirdim uyanık olduğu zaman. Uyuduğunda biriken sütü sağar icirirdim, ay çok özledim o küçücük hallerini küçücük ağzıyla emişinii🙈
ipekk05 Urazkom sağdığınız sütü biberonla mı içirirdiniz acaba bende sizin gibi yapıyodum meme reddi oldu şuan sadece biberonla içmek istiyo 🥺