NurayKaan Bugleminannesii meme reddi tam olarak değilmiş sanırım çünkü bir kaç günde aştık kendimiz şuan hem biberon hem beni emiyor çalıştığım için sağım yapıyorum çünkü emzik de alıyor üstelik şuan red etme durumumuz yok
NurayKaan Bugleminannesii şöyle göğüslerim taş gibi oluyodu bazen makina dahi açmıyodu sanki sıcak su ve emzirmek iyi geliyodu
NurayKaan Piraye2021 sırtımı yasladım hafif dik şekilde çocuğumu yatırdım üstüme tazyik azaldı öyle emdi banyoda emzirmek iyi oluyordu ayakta gezerek emzirmek bunları deneyebilirsiniz kaç aylık şuanda bebeğiniz?
Piraye2021 NurayKaan bebeğim prematüre, 2 ay oldu doğum yapalı. Ayakta gezerken biraz emiyor başlarda ama sonra yine aynı, yaşlanmak ve makas bende çözüm olmadı, banyoya da cesaret edemem 😱😱😱
NurayKaan Piraye2021 siz oturun banyoda bebeğinizi de kucağınıza alın ayakta olmayın daha kolay olacaktır
Uzunkipriikk Piraye2021 ben yanına uzanarak emziriyordum o şekilde tazyikli gelmiyordu rahat rahat emiyordu
Alparslan2022 Sedoss2 bebeğim emmiyordu ve araştır araştır bu yazıyı gördüm aynısını uyguladım 2 kere kafasını geri cekti ve sonrasında normal emmeye devam etti 2 haftadır tutup tutup Bırakıp ağlıyordu delirecekdereyece gelmiştim tazyikli olabilir mi diye düşündüm uyguladım ve sanırım etkisi oldu yarında insallah bu şekilde devam eder her gün her 2 saatte bir bunu yaşıyorduk ağlamadan bi emzirme geçmiyordu Allah razı olsun 😍
Ikra-5561 NurayKaan 7 aylığız 6 aya kadar yaşadım aynı sorunu.halen dah oluyor.çok süt yapan şeyler tüketmeyin
NurayKaan Ikra-5561 bizim sorunumuz geçti çok şükür bu yazıyı yazdığımda henüz çok küçüktü şimdi 9 aylığız 🥰 sağolun 🙏