Eyhe88 Ozgeruya bende öyle yapıyordum da soğuk soğuk bademciği filan şişermi diye korktum daha 1 aylık
Ozgeruya Eyhe88 isterseniz doktorunuza danışın. Benimki büyük ama bnde 3 ayliktan beri kullaniyorum bnde
Arasveannnesi0928 Eyhe88 ben kullanıyorum dolaba koymuyorum 14 gün dayanmıyor zaten bazen sancısı çok olsa günde 2 defa veriyorum
Eyhe88 Arasveannnesi0928 öyle yapılabiliyor mu ki acaba ben öğlenleri başladım bazen yarım saat bi saat oynayabiliyor vakitleri hep aynı olmuyor ya
Arasveannnesi0928 Eyhe88 yok canım benim eskiden gece 4 gibi ve gece yarısı oluyordu tabi sanısına göre ama genelde sabah 4ten 9 a kadar veriyorum ki rahat uyusun aksam üzeri çok ağlasa veriyorum bu aralar düzenli 7.5 8 gibi veriyorum
Arasveannnesi0928 Eyhe88 önce masajını yapıyorum sonra meme+mama sonra ilaci veriyorum hoplatiyorum gazi çıkıyor
uygarinannesiyim Eyhe88 2aydır kullanıyorum,sürekli dolapta tutuyorum.İçireceğim zaman kaşığa damlatıp içiriyorum.
uygarinannesiyim [silindi] 5,5 aydır sürekli kullanıyorsunuz değil mi? ben de 2 aydır kullanıyorum .Sürekli kullanmanın bir yan etkisi olur mu acaba diye merak ediyorum.Doktorunuza danışıyor musunuz,ne zaman kullanmanızı bırakmayı öneriyor ?
[silindi] uygarinannesiyim doktor önerisiyle kullandım zaten 15 günlüktü neredeyse başladığında hiçbir yan etkisi yok. Zaten probiyotik olduğu için milyon tane yararlı özelliği var. Bırakmayı düşünmüyorum. Bağırsak florası için bu ilacı kullanmalk önemli
Arasveannnesi0928 Eyhe88 rica ederim bazen bacağını dimdik yapın kaldırın karnına götürün hemen gazi çıkar arada bezliyken poposuna vurabilirsiniz
Mbal Eyhe88 ilacın üzerinde yazıyor açıldıktan sonra oda sıcaklığında 4 hafta saklanabilir diye. Bozulmaz merak etmeyin.
uygarinannesiyim Eyhe88 inşallah hastalanmaz canım bebişlerimiz.Ben probiyotik olarak bio gaia ve gaz damlası olarak da nurse harvey’s kullanıyorum.2 aydır.Daha da ne kadar kullanıcaz merak içindeyim
Eyhe88 Arasveannnesi0928 ya ne kadsr çıkarsads yine sancılanıyor ki anlamıyorum bende gazını hep çıkartıyorum ama sancısı tutuyor yine