[silindi] uygarinannesiyim doktor önerisiyle kullandım zaten 15 günlüktü neredeyse başladığında hiçbir yan etkisi yok. Zaten probiyotik olduğu için milyon tane yararlı özelliği var. Bırakmayı düşünmüyorum. Bağırsak florası için bu ilacı kullanmalk önemli