Eyhe88 Biogai dolapta saklanır dediler dolapta saklıyorum çıkarınca elimle az çalkalayıp kaşığa 5 damla damlatıp veriyorum soğuk soğuk yanlış mı yapıyorum hastalanır mı acaba yaklaşık 10 gündür böyle kullanıyorum
Msbebek Eyhe88 ağzı açıldıktan sonra oda sıcaklığında durabilir canım zaten hemen bitiyo Mak. Oda sıcaklığında 1 ay süresi vardı. Ağzı açılmadan dolapta saklamalisin
sleepless Eyhe88 açıldıktan sonra 4 hafta boyunca oda sıcaklığında saklanabiliyor, açılmadan önce buzdolabında durması gerekiyor
[silindi] Eyhe88 5.5 aydır kullanıyorum dolapta tutuyorum vereceğim zaman direkt kaşığa damlatıp veriyorum
Eyhe88 Msbebek ama 10 gündür dolapta duruyor ve öyle verdim bi yerde okumuştum beş damladan bişey olmaz diye ama içime bi korku düştü niyeyse bundan sonra dışarı koyulur mu ki daha şişe bitmedi dolaptan dışarı koysam bozulmazmı ki
Eyhe88 sleepless ya dolapta dursun yazıyordu her yerde bende öyle yaptım ve soğuk soğuk verdim daha 1 aylık acaba bişey olurmu ki 10 gündür öyle verdim bide şimdi dışarı koysam bozulmaz mı acaba önce dolaptaydı tekrar çıkarsam
Msbebek Eyhe88 hiç bişey olmaz canım çıkart dışarıya bundan snra dışardan verirsin .. yedek aldığın kutuyu dolaba koyarsın ağzı açıldıktan sonra oda sıcaklığında zaten soğukken zor akiyo akmıyor yani .. 15 güne bitiyo bide küçük 😅 ah ne para verdim onaaaa 🙈🤣🤣
Eyhe88 Sevgi-Aslan bu şişe bitene kadar vermeden çıkarıp 10 dakka dışarda bekletiyim bidaki aldımı hiç dolaba koymiyim öyle yapsam olur mu acaba
Eyhe88 [silindi] bende öyle yapıyorum da küçük ya acaba bişey olurmu diye korktum bugün dank etti kafama
uygarinannesiyim [silindi] 5,5 aydır sürekli kullanıyorsunuz değil mi? ben de 2 aydır kullanıyorum .Sürekli kullanmanın bir yan etkisi olur mu acaba diye merak ediyorum.Doktorunuza danışıyor musunuz,ne zaman kullanmanızı bırakmayı öneriyor ?
Ozgeruya Eyhe88 evet çalkalayıp veriyorum. Icinde bi ilaç varmis disarda durursa etki etmiyormus diye dedi eczaci
yaseminoztrk Eyhe88 açıkken dolapta saklamanıza gerek yok. Açana kadar dolapta durması daha sonra güneş almayan biryerde 3 4 hafta içinde tüketilmesi gerek
Eyhe88 Ozgeruya bende öyle yapıyordum da soğuk soğuk bademciği filan şişermi diye korktum daha 1 aylık
Sedakcby Eyhe88 hiç dolaba koymadım oda sıcaklığında normal duruyo. Soğuk zincir ilaç aslnda dolapta durmasi gerektiğinin sebebi odur. O tür ilaçlar olması gerektiği dereceden düşük isi da durunca ilacın etkinliğinin azalması olmasıdır. Tek sebebi bu yani. Ama ilacın etkisinde azalma farketmedim ben gazi varken veriyorum bi kaç dakika sınra çıkarıyo
SB_ Eyhe88 vermeden 10 dakika önce dolaptan çıkar öyle ver 10 dakika dışarıda dursa birsey olmaz bende öyle yapıyordum