Deletedmom0015 oğlum 6 aylık 1 hafta öncesine kadar ayakta sallayarak uyutuyordum, bir de hamileyim artık sırtım belim ayaklarım ağrıyor,uyutuyorum tam kalkıcam uyanıyor, sallamaya devam edersem uyuyor. en son çıldırdım, götürdüm beşiğine, uyku şarkımız var onu açtım. Önce ağladı, ama tepkime göre ağlıyor, numaracı resmen,biz bebek diyoruz ya, aslında herşeyi anlıyorlar. Sırf onu kucağıma alayım diye ağladı ağladı, kucağıma aldım sustu tekrar yatırdım gene ağladı. Bir haftadır savaşıyoruz ama ben kazanıyorum gibi. Mamasını verdim , yatağına yatırdım, emerken uyudu kuzum. 1 saattir de uyuyo. Biraz sabırlı olup bi cesaretle beşiğe alıştırmak lazımmış.