Babe yaaa keşke kanguru alsaydınız onda sallanıncada uyuyor bebişler ben atak dönemlerinde ya kanguruya yada puseti kullanıyorum belki faydası olur sizede gerçi ben öyle alıştırdım ayağımda sallayamıyorum 😊Alışmadığı için gülüyor bende gülüyorum uyku yalan oluyor