ozdenarda
Bende başta denedim kabul etmedi valla yarım saat sürdü bir gün boyunca denedim hiç sallamadan uyuttum ve devam ettim 4 Mayıs da 10 aylık oldu ve ben o gün başladım . Ayaklarım hissetmiyorum yha düşün . Bi sabah kalktım yine sallamadayim yatak odasına götürdüm üstünü örttum yanina uzandim sırtını bana çevirdim pat pat yaparak pışpış yaptım ninni söyledim . Havada bulut yok ,uzun ince bir yoldayım , yüksek yüksek tepelere şarkılarını söyledim komik gelebilir ama söyledim 😊 çocuk pes etti uykusu çok gelirse dene anne sakin ve azimli olacak .bende senin gibi dedim yine basaramicam diye ama pes etmedim oğlum da sağolsun bu sefer zorlamadi da beni çok