Dasbaby bence sizi buradaki otizm postları etkilemiş. Bebeğinizde hiçbir şüphe duyulacak hal/tavır yokken, biraz kendi kendinize şüphe duyar olmuşsunuz.
Şu an işaret parmağını kullanamaması gayet normal. İsmine anında tepki vermemesi gayet normal. İlgisini çeken şeyler ile oynaması, sizinle oynamaması gayet normal. Dünyayı henüz yeni keşfetmeye başlıyor çünkü. Her şey ilgisini çekiyor. Sesin geldiği yöne doğru bakması gayet iyi bir gelişim göstergesi. Cıs demesi, bilinçli şekilde anne demesi. Bunlar çoğu yaşıt bebeğin henüz edinemediği beceriler.
Bebeğinizde bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Siz biraz dediğim gibi postlardan etkilenmişsiniz. Bence sadece postları okumayın ve bebeğinizin gösterdiği güzel gelişime ortak olun.😊