Kızlar bebeğim 11.5 aylık.Eskiden ismine bakardı.Ben seslenince ismine bakıyor başkası seslenince bakmıyor.Benim ismim söylenince gözlerini direk söyleyen kişiye dikiyor.Babasi ve kendisinin isimi hemen hemen aynı, eşimin ismi ,Musa oğlumun isimi,İsa.Acaba karistiriyormu?Gule güle yapıyorum yapıyormuş gibi yapıyor yapmıyor.Goz teması çok iyi,ceeee eeee oyunu oynuyorum gözlerime teması iyi,bı ara gel gel yapıyordu.Simdi onuda yapmıyor.Benimle oynamıyor hep başka şeylerle oynuyor.Oyuncaklarini seviyor.Anneyi bilinçli bir şekilde söylüyor.Kendine Zarar verecek bişeye dokunmamasi için cisssss yapıyorum.Cisssss diyor.Hayir diyince anlıyor.Fakat işaret parmağı ile istediği bişeyi nesneyi göstermiyor.Mama meme hala yok….Ne yapıcam ben ya bana ne olur akıl verin artık stresten kafamda yaralar çıktı…