Canım seni tenzih ederek yazıyorum bu yorumu ama
Herkesin dilinden düşünmeyen otizm. Biz yeni anneler zaten herşeyde acaba iyi mi doğru mu düşünürken bide o korku eklendi hayatımıza. Çocuğum bunu yapmıyor acaba otizm mi şunu yapmıyor acaba otizm mi
Rahat bırakalım bi çocuklarımızı şu yaşlarda daha 1 yaşına bile girmemiş cnım benim bukadar erken yaşta anlaşılmaz ki. Bebek işte bazen ismine kulak verir bazen vermez. Belki o an oyuna çok konsantredir nebilim aklından kim bilir neler geçiyodu o an dalmıştır başka bişeye
Sıkma kendini bukadar sen yine beraber oyunlaeını yap onu sevginle besle, böyle vesveselere kapılma