Valla hanımlar benim bebeğim 5 aya yakın su vermeyin diyorda ben 3 aylıkken vermeye cay kaşığıyla basladım şimdi nasıl içiyor bazen durmuyor belki susamıstır diye cam biberonu var onunla ıcırıyorum nasıl içiyor hadi biz büyük insanlariz sıcağa dayanıyoruz el kadar bebekler napsın sıcakta gündüz bile bazen sıcaktan bebekler yatamıyoken ılk başta Benimde çevremde bebek gelısmemiş dediler sütün gelmiyormu yetmıyor mu konusu oldu kim olursa olsun tersledim gelıyor yetıyorda çünkü az çocuk uyumazda durmazda maşallah tentemas bol bol emzırdım şimdi ilk zamanlarki kadarda degıl doyunca kendi bırakıyor şimdi vazgecmeyin derim