HavvaHalil95 Benim göğüs ucumda yok sütümde çok çok az geliyor bebeğe asla yetmiyor zor tutuyor zaten 13 gün küvezde kaldı mama verdiler ki senin bebeğini de orda aç bırakmadılar mama verdiler sonuçta sağlıksızsa neden vermişler ? Ayrıca bebeğe ne vericez çorba falan mı ? Benim bebeğimde mama içiyor çünkü süt gelmiyor geleni de vitamin olsun yetmese de anne sütü alsın diye veriyorum. Doktor kilosuna göre ne kadar mama vermem gerektiğini bile söyledi. O doktora bakmayın başka doktora götürün bebeğinizi lütfen. Asla üzülmeyin mamaya ihtiyaç olmasaydı üretim de olmazdı demişti doktor bana herkes emzirmek zorunda değil