HavvaHalil95 bebeğim 2200 gram doğdu. Benim sütüm hemen gelmedi, bebeğimin de çenesi zayıftı kavrayamadı. Doğar doğmaz mamaya başladık, şimdi kilosu toparladı şükür ve emmeyi de öğrendi. Sütüm ona yetmiyor o sebeple mama+meme biradada gidiyoruz. Ailemde eşim dahil bir sürü doktor var , hiçbiri mama karşıtı değil. İçinizi ferah tutun, emzirmek için tentene temas yapın ara ara denemeler yapın, bebek çektikçe süt daha cok gelir. Ancak olmazsa da mama veriyorum diye üzülmeyin, mamalar bu amaç için var.