ikiprensannesi_78 Nisan ayında doğum yaptım.
Çok memnun kaldım, doktorumu da çok seviyordum zaten doğuma giren doktorum da çok iyiydi.
Ebeler çok ilgili ben çok nazlıydım yaaa iyi kahrımı çektiler 😂😂
Sancı odası ve doğumhane aynı daha sonra tek kişilik ya da iki kişilik odalara çıkıyorsunuz.
Tertemiz, her öğün ayrı yemek geliyor.
Başka merak ettiğiniz bir şey?
Refakatçi şu an nasıl oluyor bilmiyorum ben annemle gebe okuluna kaydolmuştum annem yanımdaydı o yüzden her anımda.