Aryaisen Mucizemsin21 gece ateşi arttı calpol verdim maalesef aşının etkisini öldürüyor diyorlar inş öyle birşey olmuyordur😞şuruptan 2 saat sonra ateş kalmadı uyudu şimdide gaz sancısı var gibi onuda çıkarsa rahatlayacak
Mucizemsin21 Aryaisen bu gaz sancısı ne zaman bitecek bilmem ki canım bizde dün sabahtan akşam 10 a kadar kıvrandı yavrum çığlık çıplığa en son uyudu kaldı çok sıkıştırdı gaz çıkarsada bitmiyorki ne gazmış anlamadım
Aryaisen Mucizemsin21 aynen valla çıkarsa da bitmiyor sırf gazı az olsun diye 2 saatte bir emzirmeye çalışıom 3 üncü ayda bazılarının bitiyor bazılarının azalıyormuş bazı çocuklarında 6 ıncı aya kadar devam ediyormuş gün sayıyorum inş 3 te biter diye
minikmelegimmmm Mucizemsin21 benimki bir haftadır öyle uykusunda kıvranıyor uyku uyuyamiyor gazı çıkıyor yine aynı kıvranıp duruyor. Doktora dedim damlaya devam edin diyor damla bir halta yaramıyor anormal şekilde gazlı sanırım sizde de mi öyle 🙁😞
Nuray23 Mucizemsin21 bende çok korkardım burda okuduklarimdan etkilenirdim. Ama çok şükür sorunsuz atlattık 2. Ayida 4. Ayida inşallah sizde sorunsuz anlatırsınız. Bir şekilde atlatilacak ☺️☺️
Mucizemsin21 minikmelegimmmm evet canım bizimki doğdu doğalı ıkınıyor sürekli biogai başladım gğnde bi defa beş damla hafifletiyor biraz ama yine sancılı kimyon rezene ver dedi doktor veriyorum bir işe yaramıyor bakalım ne zaman bitcek tamamen