Mucizemsin21 bizde dün olduk 2. Ay aşımızı bende burda okuduklarımla çok telaslanmistim ama hiç bj şey olmadı Allaha çok şükür arada bi ağladı o acıdan sanırım ateşi felan çıkmadı sürekli ölçtüm. Memeyi tutarken biraz ağladı ama emmeye devam etti sadece saat başı emdi o da 5 er dakikaa