Mucizemsin21 sabah 10 da olduk bizde bir saat önce çok ağlamaya başladı yüzüne dokunuyorum ateş yok kucağıma aldım bacağı sıvandı biraz elim deyince vücudunun ateşli olduğunu farkettim ölçtüm 37,5.kısa kollu giydirdim hemen .huzursuzluktan ağlıyor sürekli annemle battaniye de salladık biraz sakinledi bakalım şimdilik ateşi de düştü 37 ye. İnş tekrar çıkmaz dua edin 🤲🏻🤲🏻